Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Tłuszcze należą do jednych z trzech makroskładników, które powinny zawierać się w naszej codziennej diecie. Wbrew pozorom są one czymś bardzo istotnym i nie powinniśmy o nich zapominać. Ich odpowiednia ilość w diecie wpływa na gospodarkę hormonalną naszego organizmu, a ich brak może prowadzić do całkiem sporych problemów zdrowotnych. Dobrze jest jednak korzystać z najlepszych dostępnych źródeł tłuszczy, by mieć pewność, że to co jemy jest zdrowe i pełnowartościowe. Tłuszcze są też bardzo istotne w przypadku osób, które na co dzień ćwiczą chociażby na siłowni.

Źródła tłuszczy

Świetnym źródłem tłuszczy są między innymi jajka. Sporo osób zarzuca im zawartość cholesterolu, ale nie jest to cholesterol, który wpływa na ten zawarty w naszym organizmie. Warto postawić również na awokado. Jest to owoc, który zawiera w sobie sporą ilość zdrowych tłuszczy. Można wykorzystać go na wiele sposobów, co z pewnością może znacząco urozmaicić naszą codzienną dietę.

Zdrowy olej kokosowy

Jeśli chodzi o smażenie potraw to również i w tym przypadku dobrze jest korzystać z tłuszczy, które nie będą miały złego wpływu na nasze zdrowie. Jednym z najlepszych rozwiązań jest tutaj bez wątpienia olej kokosowy, z którego zaczyna korzystać coraz to więcej osób. Nadaje się on nie tylko do samego smażenia, ale również do wielu wypieków, więc można powiedzieć, że jest on wręcz uniwersalny. Jest on idealnym rozwiązaniem dla każdego, kto chce dbać o siebie i swoje zdrowie. Jak widać tłuszcze wcale nie są złe i jeśli tylko korzystamy z odpowiednich ich źródeł to możemy być pewni, że będą miały nas nas zbawienny wpływ.

woombat : : dieta, olej kokosowy, tłuszcz

Ćwiczenia z trenerem personalnym Komentarze (0)
24. października 2016 09:42:00
linkologia.pl spis.pl

Zapisując się na siłownię warto mieć dostęp do osoby, która będzie w stanie pokazać nam jak wszystkim się zajmować. Wykonywanie nawet podstawowych ćwiczeń nie jest takie proste jak się wydaje. zależeć będzie nam nie tylko na tym, aby powtórzyć dane ćwiczenie, ale również na tym, aby było ono wykonane poprawnie. Musimy uważać na to, które mięśnie w tym czasie pracują, które odcinki ciała są zablokowane. Takie rzeczy są niezwykle ważne i musimy je mieć na uwadze. W innym razie będzie mogło okazać się, że dojdzie do poważnych problemów, które mogą doprowadzić do ogromnych trudności. Jedną z najważniejszych rzeczy będzie zajęcie się wszystkimi rzeczami w odpowiedni sposób, aby niepotrzebnie nie narażać się na możliwość wystąpienia kontuzji lub urazu. Niekiedy po prostu lepiej odpuścić sobie trening, aby czasem nie narazić się na większe problemy.  

Odpowiedzialny trening

Jedną z najważniejszych rzeczy będzie odpowiednie podejście do tematu – jest to dla nas rzecz niezwykle ważna, o której warto jest pamiętać. W innym razie będzie dochodziło do sytuacji niebezpiecznych, które naprawdę mogą doprowadzić do wyeliminowania z ćwiczeń na wiele miesięcy. W takiej sytuacji ważna jest ochrona stawów czy też ścięgien, które bardzo często są problemem, który wyklucza zawodnika na wiele dni lub tygodni z treningów. Jeżeli chcemy wzmocnić ten fragment swojego ciała to warto jest stosować suplementy takie jak animal flex. Jest to odżywka wspomagająca regenerację tkanki stawów, ścięgien, jak również więzadeł. Dzięki niej jesteśmy w stanie też zapobiec powstawaniu problemów jeżeli będzie ona stosowana profilaktycznie.

woombat : : siłownia, sport, trening, ćwiczenia

linkologia.pl spis.pl

 

Suplementy diety są nieodłączną częścią diety dla sportowców. O ile osoby nie ćwiczące nie potrzebują takiego dodatkowego uzupełnienia składników odżywczych to ludzie sportu muszą już dbać o tą kwestię. Bez nich niemożliwe stałoby się odpowiednie funkcjonowanie, co przełożyłoby się na gorsze osiągnięcia w trakcie zawodów. Ich organizmy mają zdecydowanie większe zapotrzebowanie niż przeciętnego człowieka. Co prawda stosowana jest dieta sportowa, która ma uzupełnić jak najwięcej składników, ale nie zawsze jest to możliwe. Nie można w nieskończoność dodawać nowych rzeczy, bo kaloryczność w takim przypadku jest w stanie wzrosnąć do niebotycznych rozmiarów. Wtedy nadmiar będzie odkładał się w postaci tkanki tłuszczowej. Osoby pozostające w aktywności fizycznej maja jednak znacznie lepsze możliwości na utrzymanie prawidłowej masy ciała.

Gdzie kupować suplementy?

Obecnie suplementy można kupić w bardzo wielu miejscach. Są one powszechnie dostępne i nie będziemy musieli się specjalnie wysilać, aby zaopatrzyć się w te produkty, na których nam najbardziej zależy. Przede wszystkim warto jest skorzystać z możliwości, które oferują sklepy intranetowe. Kupowanie w nich jest wygodniejsze, bo mamy masę czasu, aby wybrać najlepsze rozwiązanie. Dodatkowo oferta jest bardziej rozbudowana, a my jesteśmy w stanie na spokojnie przeczytać wszelkie opisy, zapoznać się z komentarzami i opiniami innych klientów. Dzięki temu wybierzemy rozwiązanie najlepsze z najlepszych. Szczególnie polecany jest sklep http://bodypak.pl/, który w swojej ofercie ma tysiące produktów od najlepszych procentów ze świata.

woombat : :

Muskulatura w sporcie Komentarze (0)
15. kwietnia 2016 10:04:00
linkologia.pl spis.pl

 

Jest wiele dyscyplin sportowych, w których siła i pokaźna muskulatura są prawdziwym atutem. Myśląc o mięśniach od razu do głowy przychodzi nam kulturystyka, ale nie jest to przecież jedna okazja do tego, aby zbudować swoje ciało. Dobrym przykładem są sporty walki, gdzie siła odgrywa kluczową rolę w pokonywania przeciwnika. Mocne uderzenia są w stanie, w którym czasie powalić przeciwnika i dodatkowo stanowią też pewnego rodzaju pancerz. Uderzenie w napięty mięsień chroni nasze ciało i mimo iż ciosy są bolesne to nie powodują wytracenia z równowagi. Nie możemy pozwolić sobie jednak na nieograniczoną rozbudowę masy, bo zwyczajnie w ten sposób możemy stracić na szybkości, która również jest ważna. W tym sporcie liczy się czas reakcji – każdy przyjęty cios powinien zakończyć się natychmiastowym kontratakiem, aby nie tracić punktów w stosunku do rywala.

Strongman

Innym sportem, w którym muskulatura jest atutem to strongman. Jest to dyscyplina, która polega na dźwiganiu ogromnych ciężarów. Naturalnym jest, że potrzebna będzie do tego nadludzka siła. Jeżeli spojrzymy na typowych zawodników to zauważymy, że mimo wielkiej siły i muskulatury to mają oni również dość sporą procentową zawartość tłuszczu w ciele. Jest to różnica, która już na pierwszy rzut oka odróżnia ich od zwykłych kulturystów, którzy zwykle mają minimalną zawartość tkanki tłuszczowej. W ten sposób możliwe jest osiągnięcie większej siły. Budowanie tak pokaźnej masy mięśniowej możliwe jest poprzez idealne połączanie treningów, diety oraz suplementacji. Szczególnie ta ostania zasługuje na wyróżnienie, bo często jest czynnikiem, który pozwala na zdominowanie przeciwników.


woombat : : mięśnie, sport, trening siłowy

linkologia.pl spis.pl

Mięśnie zbudowane są przede wszystkim z białek. Jest to podstawowy dla człowieka składnik budulcowy. Warto jednak wiedzieć, że białka nie są najmniejszym elementem, z którego składa się ciało człowieka. W ich skład wchodzą aminokwasy, które dopiero tworzą struktury białkowe. Jeżeli zależy nam na rozbudowie masy mięśniowej organizmu to dobrze jest skupić się właśnie na przyjmowaniu aminokwasów, które będą w stanie znacznie lepiej się przyswajać i sprawiać, że nasze mięśnie i siła będą wzbijały się na zupełnie inny poziom. Nic więc dziwnego, że osoby trenujące na siłowni tak często decydują się na przyjmowanie odżywek i suplementów diety. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy w stanie znaleźć ogrom różnych możliwości, które w późniejszym czasie będziemy mogli dostosować do swoich własnych potrzeb. Dobrym rozwiązaniem będzie znalezienie takich odżywek, które będą w stanie najlepiej wpłynąć na rozbudowę naszego ciała.

Aminokwasy

W takim przypadku najlepiej jest skupić swoją uwagę na BCAA olimp. Jest to nic innego jak aminokwasy rozgałęzione. Są one naprawdę skuteczne w budowaniu masy mięśniowej i stosowane są one zacznie częściej niż odżywki białkowe. Głównie dzięki temu, że są one w stanie przynieść efekty znacznie szybciej niż w pozostałych przypadkach. Dlatego dobrze jest się zorientować w możliwościach jakie mamy i zastosować te, które będą z naszego punktu widzenia najskuteczniejsze. Warto jest próbować na własna rękę i eksperymentować. Odpowiednie połączenie wysiłku fizycznego w połączeniu z dietą i suplementami będzie w stanie przynieść nam najlepsze rozwiązania.  

woombat : : aminokwasy, białko, zdrowie

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

blogslubny15 | kobietka | orlistatet | bieszczady-i-nie-tylko | ayqnugvq | Mailing